Heureka
+420 773 002 808 (pracovní dny, 9-17)

Mohu zaplatit dobírku platební kartou?

Každý dopravce nabízí různé možnosti platby, proto je dobré informovat se přímo u konkrétního poskytovatele.

Dostupnost platebního terminálu na vaší pobočce České pošty, můžete ověřit na tomto odkazu: https://www.postaonline.cz/vyhledat-pobocku

Společnost PPL nabízí možnost uhradit balík na dobírku nejen v hotovosti, ale i platební kartou. Tato služba není pro příjemce zpoplatněna. Platit lze všemi běžnými platebními kartami vydanými v České republice.

Zda se může platit platební kartou na vaší pobočce sítě Zásilkovna.cz, lze dohledat na následujicím odkazu: https://www.zasilkovna.cz/pobocky 

 

Jak balíme?

S láskou a péčí. 

  • Každý produkt před odesláním pečlivě kontrolujeme. Používáme výplně, aby produkt při případném pádu krabice na zem vše přežil.
  • Snažíme se recyklovat obalové materiály tak, abychom nezatížili přírodu. Recyklovanou krabici poznáte tak, že na ní najdete samolepku "Cestovatelská krabice".
Ale i přesto, kdybyste objevili problém, dejte nám hned vědět. Slibujeme, že vše vyřešíme k vaší spokojenosti.
 

Kdo jsme?

Láska k módě

od roku 2008 jsme tu pro vás. Na počátku stála nespokojenost s nudnou českou módní scénou. A tak jsme se rozhodli to změnit. A dáváme do toho srdce. Protože vy to víte a díky tomu nás snad máte rádi... a my máme rádi vás, a proto je vždy náš hlavní cíl vaše úplná spokojenost.

Co to je za krásu?

První byla španělská značka Desigual, která se teď těší velké oblibě. Pak plastové voňavé boty Melissa, které k nám vozíme až z Brazílie. Tenisky Converse, bez kterých se neobejde botník žádných milovníků stylu. V Holandsku jsme našli opravdouvou stylovku - značku Scotch&Soda. V Anglii dvě značky krásných doplňků - Disaster Designs a Santoro London. Pak nám vadilo, že boty Crocs jsou zde vnímány jen jako ošklivé "dřeváky", a tak vám ukazujeme, že mají i krásné a pohodlné balerínky. Barevné ponožky Happy Socks, španělskou značku Culito from Spain nebo italské stylové náramky Ops! Objects jsou už jen třešničkou na dortu. Ale stále to není vše... no, uvidíte sami ;) A to zdaleka nekončíme... jedeme dál.

Nejsme jen jeden z nějvětších a nejoblíbenějších českých módních e-shopů

Postup výměny / vrácení zboží

Zboží můžete bez problémů vrátit či vyměnit do 14 dnů od doručení zásilky. Stačí nepoužité a neznečištěné zboží poslat zpět na naši adresu, společně s kopií faktury a k zásilce připsat, zda si přejete zboží vrátit nebo vyměnit. V případě výměny uveďte, za jaké zboží/velikost si přejete měnit. V případě vrácení zboží uveďte číslo bankovního účtu, kam si přejete vrátit peníze.

Adresa pro zaslání je 

Different.cz
Šimerova 3
Plzeň, 30100

Zde můžete vrátit nebo vyměnit zboží také osobně.

U bot prosíme - vraťte nám je v neponičené a nepolepené originální krabici. U oblečení a doplňků jsou visačky důkazem, že zboží nebylo nošeno.

Chci reklamovat zboží. Jak to mám udělat?

V případě reklamace pošlete zboží zpět společně s kopií faktury a k zásilce popište závadu.  
Adresa je:

Different.cz
Šimerova 3
Plzeň, 30100

Budeme se snažit Vaši reklamaci vyřídit co nejrychleji. Pamatujte však prosím, že nejsme výrobce zboží, ale prodejce. Každou reklamaci musíme řešit přímo s výrobcem, čímž se doba reklamace může prodloužit. Nikdy však nepřesáhne 30 dnů daných zákonem.

O způsobu vyřízení reklamace budete informováni e-mailem nebo pracovníkem zákaznického servisu.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Další informace