Heureka
+420 773 002 808 (pracovní dny, 9-17)

Zboží mi nevyhovuje. Co mám dělat?

Zboží můžete bez problémů vrátit či vyměnit do 14 dnů od doručení zásilky. Stačí nepoužité a neznečištěné zboží poslat zpět na naši adresu, společně s kopií faktury a k zásilce připsat, zda si přejete zboží vrátit nebo vyměnit. V případě výměny uveďte, za jaké zboží/velikost si přejete měnit. V případě vrácení zboží uveďte číslo bankovního účtu, kam si přejete vrátit peníze.

Adresa pro zaslání je:

Different.cz
Šimerova 3
Plzeň, 30100

Zde můžete vrátit nebo vyměnit zboží také osobně.

Zboží, které vracíte, prosíme zabalte pečlivě tak, aby se po cestě nepoškodilo. Pokud zboží obdržíte v krabici, zašlete jej zpět stejným, bezepčným způsobem. U bot prosíme - vraťte nám je v neponičené a nepolepené originální krabici. U oblečení a doplňků jsou visačky důkazem, že zboží nebylo nošeno.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Další informace