Pokud vlastníte velkou globální značku musíte také zodpovídat za to, aby byla efektivně prezentována ve všech zemích, kde má své zastoupení. A to je samozřejmě věc náročná. Kampaně by měly být jednotné a nést se ve stejném duchu. Jak to udělat aby všude oslovily požadovanou cílovou skupinu?
Louis Vuitton výlohy s dinosaurem
Většina drobných obchodníků si najme aranžéra, anebo svépomocí naskládá třeba prázdné obaly, které doplní zbožím a nějakou tou dekorací. Oproti tomu Louis Vuitton věří ve velkou sílu výlohy, která má moc upoutat a přitáhnout oči kolemjdoucích i na přeplněných třídách s luxusními obchody, kde se doslova snaží válcovat svou konkurenci. Přestože se design LV kabelek mění jen okrajově, tak LV zaujme designovou šokující výkladní skříní s unikátním obrazem. A to tak, že donutí zákaznice se vždy alespoň zastavit. Na každou sezónu musí přijít něco nového, co tu ještě nebylo. Kabelky Louis Vuitton nejsou levné, a tak je o to více důležité stále ukazovat o čem je celá značka.
Louis Vuitton - jak probíhá návrh výloh
Každý nápad ve tvůrčím týmu Louis Vuitton začíná náčrtem...
Louis Vuitton - zlatý dinosaurus jako tahák výlohy
A proč teď právě zlatá kostra dinosaura? Tento nápad zastihl designéra značky Louis Vuitton při návštěvě muzea Les Jardins des Plantes v Paříži, kde si ostatky těchto pravěkých velikánů prohlížejí jak dospělí, tak děti. Louis Vuitton přinesl tyto obrovské prehistorické kostry zpět k životu v surrealistické fantazii. Jejich kosti plní okna Louis Vuitton Maison obchodů, ze kterých jasně září antické zlato.
Louis Vuitton - dinosauří vejce
Louis Vuitton - dinosaurus a kabelka LV
A pokud se tak jako my nedostanete na 5th Avenue Maison do New Yourku, tak se alespoň pokochejte těmito krásnými fotografiemi okázalých výkladních skříní plných luxusu.
Publikoval: Team Different