Krém Dermacol jako DÁREK ke každé objednávce nad 990 Kč!Krém Dermacol jako DÁREK nad 990 Kč!TO CHCI!
Heureka
+420 773 002 808 (pracovní dny, 9-17)

Spolu to zvládneme!

  27. 03. 2020      Ze světa módy

„Sami toho zvládneme tak málo, ale když se spojíme, zvládneme cokoliv.“
Helen Keller

Svět se během pár okamžiků změnil. Nikdo z nás na tak velkou překážku nebyl připravený. Nikdo nás na to netrénoval. V učebnicích o tom nikdo nepsal. Koronavirus přišel a brzy odejde. A my se z toho nesmíme zbláznit.

Hlavně nesmíme přestat žít. Být ohleduplní, smát se, užívat si rodiny, podporovat české firmy, dělat si radost a přemýšlet o svých snech. Ta situace brzy pomine. Proto jsme na úvod dnešního článku dali citát, který dle nás vystihuje mnohé. Především to, že když se spojíme, zvládneme cokoliv. Zvládneme i tak velkou překážku, jakou je koronavirus.

U nás v Differentu jedeme dál a snažíme se pracovat na 100 %, abychom vám dokázali vykouzlit úsměv na tváři. Udělali jsme pár opatření, které nám pomohou tuto situaci zvládnout. Naši manažeři, markeťáci a customer service pracují z domova. Proto se vám občas může zdát, že v pozadí slyšíte i jiné hlasy, hlasy našich dětí. Tak nám to promiňte, také jsme jenom lidi.

Snažíme se pro vás dělat každý den maximum. Vaše objednávky se snažíme vyřídit co nejrychleji, jak jen to jde. Samozřejmě u toho dodržujeme ty nejpřísnější hygienické opatření. Všichni máme different roušky, rukavice a 20x denně si myjeme ruce.

Naše švadleny přenastavily stroje a šijí roušky, které rozdáváme do nemocnic a všem potřebným. Jen včera nám psalo asi 30 sestřiček, zda bychom nějaké nezvládly spíchnout i pro jejich oddělení. A i vy naši krásnou roušku můžete mít - dáváme ji teď jako dárek ke každé objednávce nad 500 Kč.

I naši kurýři dělají vše, co je v jejich silách, aby k vám balíček módní radosti doputoval co možná nejrychleji. Usmívejte se na ně, jsou teď v první linii a zvládají to bravůrně. A, když budete platit více kartou a méně na dobírku, usnadníte jim práci.

Každý den pro vás shromažďujeme aktuální informace o dopravcích či výdejních místech a průběžně je aktualizujeme u nás na e-shopu. Jakmile zjistíme jakýkoliv problém, okamžitě vás kontaktujeme a snažíme se společně s vámi vymyslet vhodnou alternativu. Proto se na nás nezlobte, když vám zavoláme a musíme změnit místo pro zaslání vašeho balíčku. Děláme to totiž pro vaši jistotu, bezpečí a aby vše proběhlo bez větších problémů.

Věříme, že to společně zvládneme.

A děkujeme vám. Strašně moc. Děkujeme za to, že i přes to všechno jste s námi. Že si u nás uděláte sem tam radost.

PS. Pro shrnutí všech informací jsme pro vás udělali speciální stránku se základními a aktuálními informacemi -ZDE-

Publikoval: Martin Špeta

Líbil se vám článek?

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Další informace