Heureka
+420 910 880 019 (pracovní dny, 7-15)

Chci reklamovat zboží. Jak to mám udělat?

Potřebujete reklamovat zboží? Vyplňte náš reklamační formulář > ZDE 

Zboží prosím zašlete jakýmkoliv dopravcem na adresu:

Different.cz
U Sanitasu 2246
Říčany, 25101

Pro odeslání přes Zásilkovnu na https://www.zasilkovna.cz/pobocky využijte kód 94846754. Poplatek za vrácení je 39 Kč. 
*využili jste ve Vaší objednávce platbu přes TWISTO? Nezadávejte do kolonky číslo účtu, zadejte pouze "twisto". Děkujeme!

Budeme se snažit Vaši reklamaci vyřídit co nejrychleji. Pamatujte však prosím, že nejsme výrobce zboží, ale prodejce. Každou reklamaci musíme řešit přímo s výrobcem, čímž se doba reklamace může prodloužit. Nikdy však nepřesáhne 30 dnů daných zákonem.

O způsobu vyřízení reklamace budete informováni e-mailem nebo pracovníkem zákaznického servisu.