Heureka
+420 773 002 808 (pracovní dny, 9-17)

5 top stylových cviků pro lepší postavu

  18. 08. 2017      Ze světa módy

Jak se udržovat v kondici a nosit stylové oblečení? Máme pro vás pár cviků pro pevnější postavu. Základem je stylový outfit, ve kterém se budete cítit dobře, zbytek doladíte následujícími cviky. Outfit jsme vybrali z aktuální kolekce Desigual sport podzim/zima 2017.

Zvolili jsme tričko v klasickém střihu, kalhotovou sukni a běžecké boty. Jednotlivé kousky v provedení Galactic. Na značce Desigual je skvělé, že jednotlivé sportovní podkolekce nabízí produkty všeho druhu. Od topů, tílek, triček, mikin, bund, po kraťasy, sukně, legíny, tepláky a boty. Také různé vaky a sportovní tašky nebo batohy. Čili je opravdu z čeho vybírat. 

Outfit už tedy máme, tak s chutí do toho. 

1) Plank (Prkno)

Tento cvik patří do kategorie - náročný. Důležité je srovnat lokty pod ramena a zápěstí s lokty, ruce tedy máte před sebou, v pěst. Veškerou energii soustředíte na střed těla, čili máte zpevněné bříško, neprohýbáte bedra a zadeček tlačíte směrem k zemi tak, abyste jej měli v úrovni zad. Nohy můžete mít mírně od sebe, nebo u sebe. 

2) Horolezec 

Tímto cvikem opět zpevňujete celé tělo. Držení těla je podobné jako u cviku předchozího. Dlaně jsou opět pod rameny, vzdálené od sebe v úrovni ramen. Bříško je zpevněné, zadeček v úrovni zad a s výdechem, v pravidelných intervalech, přitahujete kolena pod sebe. Rovně, nebo šikmo do strany. Tento cvik je výborný zejména na břišní svalstvo. 

 3) Sklapovačky

Třetí cvik je velmi známý a už méně oblíbený. Klasické sklapovačky. Nohy jsou v úrovni kyčlí, paže v týl, ramena zatlačíte směrem dolů od uší. S každým výdechem zvedáte hrudník až do sedu, přičemž se snažíte nechat nohy na zemi a vypnout prsa. 

4) Nůžky

Tento cvik je fakt masakr. Opřete se o lokty, ramena stáhnete opět směrem od uší, vytáhnete se z pasu a dlaně směřují podél těla. Nohy zvednete zhruba 15 cm nad zem a stříháte napnutýma nohama ze strany na stranu. 

5) Aktivace pánve 

Posledním cvikem posilujete zejména zadeček. Srovnáte chodila do úrovně kyčlí, položíte se na záda, ruce natáhnete podél těla a s výdechem zdviháte pánev směrem vzhůru. Zadeček nepokládáte zpět na zem, vždy jej necháte alespoň centimetr nad ní.

Doporučujeme: 3 série po 12 opakování, alespoň 1/den po dobu, kdy vás cviky přestanou bolet. Poté je potřeba přidat - opakování, náročnější cviky. Neváhejte se na nás obrátit a hlavně - buďte DIFFERENT! ;) 

Jak vypadají jednotlivé cviky v praxi, na to se můžete podívat v následujícím videu... Zacvičte si s námi... :-)

Publikoval: Nikol Valešová

Líbil se vám článek?

Máte k tomu svůj názor?

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Další informace