Heureka
+420 910 880 019 (pracovní dny, 7-15)

Mohu zaplatit dobírku platební kartou?

Každý dopravce nabízí různé možnosti platby, proto je dobré informovat se přímo u konkrétního poskytovatele.

Dostupnost platebního terminálu na vaší pobočce České pošty, můžete ověřit na tomto odkazu: https://www.postaonline.cz/vyhledat-pobocku

Společnost PPL nabízí možnost uhradit balík na dobírku nejen v hotovosti, ale i platební kartou. Tato služba není pro příjemce zpoplatněna. Platit lze všemi běžnými platebními kartami vydanými v České republice.

Zda se může platit platební kartou na vaší pobočce sítě Zásilkovna.cz, lze dohledat na následujicím odkazu: https://www.zasilkovna.cz/pobocky 

 

Jak balíme?

S láskou a péčí. 

  • Každý produkt před odesláním pečlivě kontrolujeme. Používáme výplně, aby produkt při případném pádu krabice na zem vše přežil.
  • Snažíme se recyklovat obalové materiály tak, abychom nezatížili přírodu. Recyklovanou krabici poznáte tak, že na ní najdete samolepku "Cestovatelská krabice".
Ale i přesto, kdybyste objevili problém, dejte nám hned vědět. Slibujeme, že vše vyřešíme k vaší spokojenosti.
 

Chci reklamovat zboží. Jak to mám udělat?

Potřebujete reklamovat zboží? Vyplňte náš reklamační formulář > ZDE 

Zboží prosím zašlete jakýmkoliv dopravcem na adresu:

Different.cz
U Sanitasu 2246
Říčany, 25101

Pro odeslání přes Zásilkovnu na https://www.zasilkovna.cz/pobocky využijte kód 94846754. Poplatek za vrácení je 39 Kč. 
*využili jste ve Vaší objednávce platbu přes TWISTO? Nezadávejte do kolonky číslo účtu, zadejte pouze "twisto". Děkujeme!

Budeme se snažit Vaši reklamaci vyřídit co nejrychleji. Pamatujte však prosím, že nejsme výrobce zboží, ale prodejce. Každou reklamaci musíme řešit přímo s výrobcem, čímž se doba reklamace může prodloužit. Nikdy však nepřesáhne 30 dnů daných zákonem.

O způsobu vyřízení reklamace budete informováni e-mailem nebo pracovníkem zákaznického servisu.

Vracím zboží zpět. Za jak dlouho můžu očekávat vrácení peněz?

Vyplňte náš vratkový formulář  ZDE 

    • na vrácení zboží máte 14 dní od převzetí
    • zboží zašlete prosím nepoužité, neznečištěné a s visačkami
    • u bot prosíme - vraťte nám je v neponičené a nepolepené originální krabic
    • využili jste ve Vaší objednávce platbu přes TWISTO? Nezadávejte do kolonky číslo účtu, zadejte pouze "twisto". Děkujeme 

    Pro odeslání přes Zásilkovnu na https://www.zasilkovna.cz/pobocky využijte kód 94846754. Poplatek za vrácení je 39 Kč. 

    Adresa pro vrácení je: 

    Different.cz
    U Sanitasu 2246
    Říčany, 25101

    Po zpracování vrácené zásilky očekávejte potvrzující e-mail. 

    Máte vše skladem?

    Veškeré zboží MÁME SKLADEM a odesíláme ho bez zbytečného zdržování. Ručíme za kvalitu a originalitu každého kousku, protože chceme, abyste měli tu pravou módní radost hned a bez starostí.

    Pokud zvolíte osobní odběr na prodejně v Plzni, počkejte jen na potvrzující e-mail, že je vaše zboží připraveno.