Heureka
+420 773 002 808 (pracovní dny, 9-17)

Zboží mi nevyhovuje. Co mám dělat?

Jak postupovat:

  • zboží lze vyměnit nebo vrátit do 14 dnů od doručení zásilky
  • zašlete nám jej prosím nepoužité a neznečištěné
  • přiložte kopii faktury, kterou naleznete v e-mailu s předmětem "Expedováno + faktura"
    *Nenašli jste fakturu v e-mailu? Stačí uvést číslo objednávky.
  • napište nám číslo bankovního účtu nebo požadavek na výměnu (jaké zboží/velikost)
  • u bot prosíme - vraťte nám je v neponičené a nepolepené originální krabici
    *U oblečení a doplňků jsou visačky důkazem, že zboží nebylo nošeno.

Naše adresa pro zaslání je:

Different.cz
Šimerova 3
Plzeň, 30100

*Zde můžete vrátit nebo vyměnit zboží také osobně.

Výhodnější vrácení je přes Zásilkovnu:

  • zboží, které chcete vrátit zabalte
  • vyberte si nejbližší pobočku Zásilkovny na https://www.zasilkovna.cz/pobocky 
  • na přepážce řekněte kód "94846754"
  • po předání získáte potvrzení o přijetí
  • v Zásilkovně nic neplatíte, cena služby (39 Kč) vám bude odečtena z vracené částky
  • při výměně zboží je přes Zásilkovnu zcela ZDARMA

Po zpracování vrácené zásilky očekávejte potvrzující e-mail. 

Jak funguje věrností program?

V našem věrnostním programu sbíráte body za každý nákup do svého REGISTROVANÉHO účtu. Pokud nakupujete "Bez registrace", tak se vám body nenačítají, jelikož systém nemůže poznat, jaký účet je ten váš. A tak pokud chcete sbírat body - přepněte svůj účet na registrovaný v potvrzení objednávky nebo se rovnou registrujte ;)

Svůj aktuální stav bodů zjistíte po přihlášení v pravém horním rohu po rozkliknutí volby „věrnostní program“. Za nasbírané body si pak můžete vybírat dárky v sekci „akce a slevy – dárky za body“.

Vybírat můžete s mnoha hodnotných a originálních dárků. Vyplatí se věrnostní program sledovat, protože může kdykoliv naskočit nějaká neodolatelná novinka ;)

---

Sphere
Jsme také součástí věrnostního programu Sphere. Slovíčko "Sphere" a EAN kód karty vložte do poznámky v objednávce.

Poradíte mi s čím mohu vybraný kousek sladit?

Ano, naše stylistka se vám stále snaží ručně a svým okem stylistky doporučovat kousky, které se k sobě hodí. Když rozkliknete jakýkoliv produkt, tak pod ním najdete sekci BUĎTE SLADĚNÉ, kde ihned vidíte, co se k sobě hodí. Toto žádný systém nedokáže, a tak využijte oka naší stylistky a vypadejte skvěle. Dělá to pro vás ;)

Nemáte moji velikost nebo kousek, který potřebuji. Lze je doobjednat?

Pokud se jedná o aktuální kolekci, tak se určitě pokusíme! Na kartě každého produktu si můžete vyplnit funkci Hlídat cenu / velikost. Tuto funkci najdete nad popiskem každého produktu ;) Klikněte, zadejte váš e-mail a požadovanou velikost (pokud produkt má velikosti) a náš systém vás automaticky upozorní hned, jak bude daný kousek/velikost naskladněna.

Na tyto vyplněné "Hlídací psy" se přednostně díváme do centrálního skladu a snažíme se (pokud je dostupné) zboží co nejrychleji pro vás doobjednat.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Další informace