-30 % na značku GUESS! Sleva s kódem GUESS30Končí za 37 hodin 49 minut
Heureka
+420 773 002 808 (pracovní dny, 9-17)

Mohu zaplatit dobírku platební kartou?

Každý dopravce nabízí různé možnosti platby, proto je dobré informovat se přímo u konkrétního poskytovatele.

Dostupnost platebního terminálu na vaší pobočce České pošty, můžete ověřit na tomto odkazu: https://www.postaonline.cz/vyhledat-pobocku

Společnost PPL nabízí možnost uhradit balík na dobírku nejen v hotovosti, ale i platební kartou. Tato služba není pro příjemce zpoplatněna. Platit lze všemi běžnými platebními kartami vydanými v České republice.

Zda se může platit platební kartou na vaší pobočce sítě Zásilkovna.cz, lze dohledat na následujicím odkazu: https://www.zasilkovna.cz/pobocky 

 

Jak balíme?

S láskou a péčí. 

  • Každý produkt před odesláním pečlivě kontrolujeme. Používáme výplně, aby produkt při případném pádu krabice na zem vše přežil.
  • Snažíme se recyklovat obalové materiály tak, abychom nezatížili přírodu. Recyklovanou krabici poznáte tak, že na ní najdete samolepku "Cestovatelská krabice".
Ale i přesto, kdybyste objevili problém, dejte nám hned vědět. Slibujeme, že vše vyřešíme k vaší spokojenosti.
 

Chci reklamovat zboží. Jak to mám udělat?

Potřebujete reklamovat zboží? Vyplňte náš reklamační formulář > ZDE 

Zboží prosím zašlete jakýmkoliv dopravcem na adresu:

Different.cz
Černokostelecká 2246
Říčany, 25101

Pro odeslání přes Zásilkovnu na https://www.zasilkovna.cz/pobocky využijte kód 94846754.

Budeme se snažit Vaši reklamaci vyřídit co nejrychleji. Pamatujte však prosím, že nejsme výrobce zboží, ale prodejce. Každou reklamaci musíme řešit přímo s výrobcem, čímž se doba reklamace může prodloužit. Nikdy však nepřesáhne 30 dnů daných zákonem.

O způsobu vyřízení reklamace budete informováni e-mailem nebo pracovníkem zákaznického servisu.

Vracím zboží zpět. Za jak dlouho můžu očekávat vrácení peněz?

Vyplňte náš vratkový formulář  ZDE 

    • na vrácení zboží máte 14 dní od převzetí
    • zboží zašlete prosím nepoužité, neznečištěné a s visačkami
    • u bot prosíme - vraťte nám je v neponičené a nepolepené originální krabic

    Pro odeslání přes Zásilkovnu na https://www.zasilkovna.cz/pobocky využijte kód 94846754.Adresa pro vrácení je: 

    Different.cz
    Černokostelecká 2246
    Říčany, 25101

    Po zpracování vrácené zásilky očekávejte potvrzující e-mail. 

    Máte vše skladem?

    Veškeré zboží MÁME SKLADEM a odesíláme ho bez zbytečného zdržování. Ručíme za kvalitu a originalitu každého kousku, protože chceme, abyste měli tu pravou módní radost hned a bez starostí.

    Pokud zvolíte osobní odběr na prodejně v Plzni, počkejte jen na potvrzující e-mail, že je vaše zboží připraveno.